del 1 av frågestund

Vad använder du för kamera?
Haha jag håller på att kika runt på prisvärda kameror
så jag har ingen en altså använder jag min älskade mobil
nokia 5310 XpressMusic kamera, den funkar faktiskt ganska bra.Alla bilder ni ser
på min blogg är fotad med den kameran.

Vad är ditt besöksrekord?
haha det slogs faktiskt idag med 146 besökare men det kommer ju blir fler ikväll.
Så fortsätt besök så kanske vi slår ett nytt rekord!

Hur ser en normal dag i ditt liv ut?

Öh det är väll nästan omöjligt att svara i mitt liv
alla dagar ser olika ut, eller oftast är jag med mina polare, skriver blogg, pluggar
 och shoppar. ja det var svaret på din fråga

Vilken sorts musik gillar du?
Jag lyssnar nästan alltid på radio eller min mobil.
När jag lyssnar på radio blir det oftast Nrj eller The voice
Just nu har jag blivit beroende av två styken låtar och de är
 Lady Gaga - Just dance
Katy Perry - I kissed a girl
dom e ju sjukt bra :)

du gillar att fota ser jag, fina bilder! hur länge har du fotat är min fråga? och vad vill du bli när du blir stor?

Oh tack gud jag har inte fotat alls länge och inte mycket heller eller när jag väl har fotat har det bara blivit ibland
men jag skulle aldrig ha fotat såhär mycket om jag inte skrivit blogg.Jag började Som sagt fota nu har på sommarlovet
då märkte jag hur kul det var att fota så en kamera ska det köpas..Oj vad svårt jag har nog tänkt på att det vore skojj att jobba som journalist ,eller att jobba på en tidning som tex Klick eller fredag mm.  jag skulle vilja bli modell fast man kan ju altid drömma för jag tror inte att jag skulle bli tillräkligt bra så det kan försörja miig.,men små modelljobb skulle vara kul. :)

Nu ska jag dusha så ni får njuta av dom här svaren
fortsätt skicka in en fråga kramar
jossan

Kommentarer
Postat av: någon

du kommer nog lyckas som modell:P

2008-08-20 @ 20:09:20
Postat av: Josefine

haha varför tror du det ?

kraam jossan

2008-08-21 @ 14:55:38
URL: http://jossefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0