Hemma

hejjsan, nu är jag äntligen hemma igen!
på dom här 2 veckorna har jag hunnit med
att både vara på mitt land,skåne, och Danmark.

I danmark var vi bara en dag mest av allt för att shoppa men vad blev
det såklart inget. Jag hittade en skit snygg skinjacka från BikBok
men det är faktiskt billigare i Sverige en i Danmark så jag ska
väll åka och köpa den här istället.

På mitt land har jag väll mest bara badat,solat och badat.
Haha inte så speciellt kul men vad gör man annars ute på landet?
Hela min släkt var där och det är inte så många där 15 pers.
Man kan väll säga att någon kan man väll altid vara med.

Någon annan här som håller med att skånska är ingen vacker dialekt?
det är ju hemskt! "sorry skåningarna :P "
där var vi också mest och chillade,det regnade nästan non stop i en
vecka, och den hemska blåsten "ushh" Och det gjorde att
vi åkte runt till olika ställen i skåne och kollade på saker
inte så kul :]

Jag har fotat skit mycket ska lägga in bilder snart
puss Jossaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0