Andra advent :D

Heeeej!, nu är jag värkligen skit glad, har inga spännande nyheter men den här helgen har varit skit bra :D,

Igår var jag och mamma inne i stan, vandrade runt lite och kollade på några julmarknader, först kollade vi i någon kyrkas jul marknad i gamla stan. där kunde man inte alls hitta några roliga saker, dom sålde mest ulltofflor och vantar. Sen gick vi vidare till den stora marknaden i gamla stan, Jag har även hittat min nästan nya favorit affär i gamla stan, den heter colorez, dom säljer skit coola tröjor och skor, även adidas liknande tjocktröjor men för bättre pris. Vi gick vidare yttligare en marknad, på kungsträgården. Jag tänkte köpa en dounat "dreegel" men vi gick till sturekatten och fikade istället :D
Det blev ist en mys dag :D  Sen åkte hela familjen och åt en tidigt födelsedagsmiddag på grekiska kol grillen har den godaste maten som finns,

Idag efter skolan så åkte jag och Ellen till vällingby och köpte scraap book klister saker till mamma :D en riktigt fin present, som det ska stå Usa 23-12 - 10-01 :D Nu har jag brottom ut med elsa, måste laga mat sen :D kraamar jossi

Kommentarer
Postat av: Linnéa/Lollo

Lyllo dig som ska åka till USA ;)

2008-12-10 @ 15:36:09
URL: http://livilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0