Hata spanska :D

Haha hej!, ni kanske fattar att jag sitter här och pluggar spanska och jag hatar det! lektíonerna är så jävla tråkiga så man dör,och hon tvingar oss göra massa läxor, Hahah det gjorde att jag kom och tänka på när jag var liten , hur jag värkligen suktade och läängtade tills jag skulle få mina första läxor, jag kom ihåg när min syrra satt i tyskland "mamma kommer därifrån" och hon gjorde sina läxor och jag var så himla avundsjuk .Så jag var ett så himla klockt barn och gjorde mina egna läxor, Haha. Ni kanske vill veta hur jag gjorde dom :D? , hela "läxan" gick ut på att jag skulle ta ett helt vanligt rutigt papper och kryssa i varenda ruta på hela pappret xD, så satt jag i tyskland och gjorde mina egna läxor.Fast på ett helt papper gjorde jag med bara ringar :P, så himla cool tyckte jag att var med mina egna gjorda läxor :D
Kraam Jossi

Kommentarer
Postat av: tess

Kul att du gillar min blogg... hoppas du åter kommer å läser mera. Man kan även följa den genom att prenumerara //Tess

2008-12-03 @ 15:41:04
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan följa min med :D kram jossi

2008-12-03 @ 15:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0