Skräck leggings !

Heej! förlåt för skit uppdatering men jag har inte haft tid, Igår var ja i jakobsberg och kollade på presenter, då hände dagens värsta sak, ni ska få veta vad!,.. Precis när vi kom fram till jakan så gick vi direkt till gina tricot, så gick jag fram till ett par leggings, letar nämligen efter ett par leggings som ser ut som jeans. men ialafall, mina kompisar var i andra sidan affären och jag liksom tog tag i ett par leggings för att kolla storleken. Och ut hoppade en liten Handikappat barn, han typ höll på med sin tunga 20 cm från mitt ansikte,då stannade mitt hjärta kändes det som! Jag har aldrig blivit så rädd.Varför stå och gömma sig i klädställningen?.. Sen sprang jag till Maggi och vi gick skit snabbt ut ur butiken. Haha sen gick allt bra resten av dagen, förutom att jag inte hittade en present till mamma som var tänkt men men. Jag tror att jag ska köpa något till resan, men vet inte vad.

Inatt sov Emeli hos mig , vi gjorde typ det som vi brukar, äta, kolla på tv och sjunga en massa ABBA sing star :D vanligt fredags nöje, typ kl halv ett bestämde jag mig för att jag ville fixa emmes hår, så först plattade jag det, sen tog jag mitt 300 år gammla krus tång och krusade hennes över hår, det blev faktiskt skit snyggt :D, sen sov vi..

Nu ska jag kolla på finalen av stjärnor på is, har inte följt ett enda avsnitt men det är ju final :D,
Imr ska jag och mamma åka och köpa presenter till henne xP . kram Jossi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0