Super glad :D

Hejj!,  Idag har jag varit med Maggi och Emelie efter skolan, vi hade som vanligt super skoj. Först bestämde jag och emme oss för att göra en "middag" haha så vi gjorde snitzel * vet inte hur det stavas , och köttbullar med pasta. Det var värkligen super gott, sen kom Maggi och hon fixade våran efterätt. Den bestod av Glass i stora lass, maränger, chokladsås och strössel, Skit gott :D ,

Sen lekte vi blindbock i Emelies vardagsrum " ja sa ju att vi kommer på massa konstiga saker när vi är tillsammans xD" , och jag gjorde värsta klantigaste saken, som vanligt. Jag skulle hoppa från deras soffa till sängen " den stod typ 30 cm från soffan". och när jag skulle sätta ner fötterna råkade jag dra bort täcket och där låg det tidningar som jag såklart halkar på xD. så jävla smart jag är!. Som sagt börjar Maggi asgarva. Haha snacka om att det var skit kul ,

Jag är skit glad att ni fortsätter läsa, och komentera. :D
Kraamar Jossan


©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0