Dööör av hunger

Hej! Har märkt att jag nästan bara skriver blogg när jag e sur /ledsen.. Det här har varit en dålig dag, och det finns bara 2 saker som kan göra det bättre, Elsa och Mina kompisar.
Allt började med att jag vaknade en halvtimme försent så jävla typiskt mig, att glömma ställa alarm, men sen kom Elsa "min hund" och väkte mig med pussar :D Så han jag fan inte äta frukost för att jag hade bråttom, Sen hade vi slöjd och efter det idrott.. Vi skulle ha idrott bara tjejerna i klassen vilket  var kul ;'D , Men sen när alla var skit hungriga, Jo fan då ska maten i skolan ta slut och vi får äTA torra mackor!,. Vi får nämligen inte gå hem och äta eller köpa,.. Man blir ju fan inte mätt av äckliga torra gamla knäckebröd! ,

För det första är det här inte första gången maten tar slut, Nej det har hänt flera gånger förut, så min kompis mamma hade ringt till skolan och då hade hon sagt det finns alltid mat att värma om det andra tar slut,! men nej idag fanns det inget, och man är ju typ extra hungrig efter att ha haft gympa. Så min mage har typ kurrat 3000 gånger idag. Nu ska jag gå och laga mat och kanske skriver ett litet posetivt inlägg lite senare :D

Fortsätt att komentera, kram jossii

Kommentarer
Postat av: typokej@

de va ju många inlägg du hade skrivit hahahahahhhh töööönt assåå

2008-11-26 @ 22:42:58
Postat av: Josefine

Du kan bara hålla käft din anonyma fegis!

2008-11-27 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0