:'(

Faan jävla cp "sorry språket" men igår kunde jag inte logga in på min blogg, det var något som strulade så ja kunde inte logga in på hela dagen :(,

Iallafall, igår hade vi gäster :D , det var ju inte så kul för dom hade inget barn med sig, ist en hund :) den var skit söt typ en vit jack russel som heter Kajsa, som var typ världens gosigaste hund, den ville hela tiden leka med Elsa men hon bara låg där som en tråk hund och slickade på sin boll :/, Kajsa stod och morrade på Elsa hela tiden, men sen gav hon upp och la sig i mitt knä och sov<33

Idag var det marknad så jag och Emme åkte dit och kollade, mest för dounatsarna och rämmarna.Det är ju det bästa med hela marknaden.Sen åkte vi till ikea och dom köpte julpynt :D "jag älskar julen och den här kommer bli den bästa!" Sen åkte vi till Emme igen :D och kollade på mamma mia och sjöng såklart med i typ alla låtar :D

Nu ska jag fixa mitt hår och ladda över bilder :D

"Ps , jag hittade min mp3 idag :D "

kram jossi

Kommentarer
Postat av: zarah

tack för att du gillar min blogg:)

2008-11-30 @ 20:58:43
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varsegod :D kram jossi

2008-11-30 @ 20:59:31
Postat av: Jonna

roligt att höra att du gillar min blogg.

2008-11-30 @ 21:45:10
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0