Skola imr :/

Heej!,  1 vecka kvar utan mamma, det klarar jag väll ;D.. Ni kanske inte fattar men hon är i sydafrika just nu, hon har vart där i en vecka, så jag får leva med Hannah och Pappa. Aja.

Igår var jag hoss Emeli, det var halloween fest, men vi satt mest i hennes rum,förutom kl 6 minuter i 9 sprang emme ner till ican och köpte läsk. Sen körde vi anden i flaskan, Jag Maggi Emme och Emmes låsas mamma och två andra vuxna. Det var skit läkigt speciellt när vi frågade, " vem är du?" och anden svarade Maggi!, 4 gånger kom det på maggi och 2 gånger på mig!. Sen när emmes lillebror och 2 andra små killar kom in i rummet så blev det typ "störningar" och glaset snurrade runt och runt,Sen drog drogs glaset till 9 och det hade ju kommit in 3 personer till och då hade vi blivit 9!! vi var typ skit rädda :D.
aja nu ska ja ladda över bilder puss.

Kommentarer
Postat av: Kariin

Snacka om läskigt det där med anden i glaset. Har aldrig kört det men skulle vilja testa på :P

2008-11-15 @ 23:49:10
URL: http://kriins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0