Förlåt :'(

En engång förlåt för den urusla uppdateringen, men jag har värkligen inte haft tid att blogga, men jag ska skriva liite oftare nu + att det kommer bli myyycket mer bilder i bloggen för att jag har typ halft snott mammas nya telefon med super bra kamera, så jag springer runt och fottar allt jag ser :D.

Igår så var jag och Behks ute med Elsa och varsin kamera/mobil och fotade massa blommor och natur. Mammas mobil gör allt typ till fokus vilket jag tycker blir skiiit fint ;D så ni kommer bara få se massa fokus bilder. Har typ nyss kommit hem för en promenad med Elsa till Maags. Jag lät kati gå ut med Elsa medans vi hoppade studsmatta :D ..  Fick lite problem när vi skulle gå hem för Elsa har typ blivit skit rädd för cyklar, as konstigt. Så påväg hem så var det typ 1000 ungdomar som höll på och stylade med deras cyklar, gissa hur jäkla bra det gick att gå för bi dom?. det tog typ 8 min att gå förbi för jag försökte lyfta upp henne men hon skrek och grät och bara sprattlade, Så jag fick lite utbrott på henne och nästan bara drog henne förbi. Nu börjar jag känna doften av den gooda lasangen mamma håller på att laga <33 KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0