Gå och döö!

Fan ta och skaffa dig ett eget jävla liv, sluta köpa samma jäkla kläder som jag!. Ja jag ska nämligen köpa en skinjacka och en blommigsjal och såklart ska du gå och köpa en skinjacka och en blommigsjal exakt likadana förutom att mitt kommer från bikbok och ditt lilla lindex!, du beter dig som en tre åring och jag stör mig hemskt jäkla mycket när du kommer hem med dina små påsar och visar vad du har köpt ja kanske en likadan t-shirt som jag från bikbok som du gillade så jäkla mycket ska du gå och köpa en lika dan nu? Ja ett jäkla bra exempel är uggsen som du HATADE så himla mycket förra vintern och tyckte att dom var sååå fula, och att du inte skulle vilja ha sånna, sen har jag gått runt och velat ha sånna och tyckt att dom är supersköna och gulliga, ja och sen får jag sms av mamma om att du hade köpt sånna idag?!, jag vill att hon ska fan döö!,Okej jag vet att det inte är bara jag på jorden som  gillade  dom men du som haaatade dom så himla mycket var ju tvungen att köpa dom bara för att retas eller vadå?.Ja tack så himla mycket för att du förstör mitt liv!  du vet säkert att jag menar dig hannah!..

Kommentarer
Postat av: Hannah <3

Jag älskar dig meed :)

2008-10-07 @ 16:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0