Gårdsfest xD

Hejj allesammans!
idag i skolan hade vi mest typ tråkämnen mest typ SET , spanska mm göö äkta äkligt det var på spanskalektionen. vi åker nämligen till en annan skola och har b-språk "högstadieskola". Och typ precis där jag satt låg det krärk på golvet, fick denna tanke" ÄR det fan ingen som torkar upp spyan eller ska den ligga där och ruttna " men jag sa ändå inget ..Imr har vi skolfoto :], har en tanke att jag inte kommer bli så bra men endå, ni kanske kan få se bilden sen :D. Har en känsla av att alla tjejer kommer stå och trängas i toaletten innan vi ska fotas, tror att vi kommer fotas ca kl 13:00, så då har vi lite tid att fixa oss..Haha ni vet ju hur tjejer är :). Aja idag hade skolan annårdat någon gårdsfest som började kl 17-19, där man kunde göra lite olika saker bland annat , tipspromenad , fika och lotter. Våran klass hade ansvaret för lotter men jag och Emme och Maggi sålde bara kort sen pallade vi inte mer.Och så ska Maggi såklart vinna bästa priset 2 gratis biljetter till typ en Stand upp framträdande :D .. Men hon sålde den till Emme för 250 :- ..
Puss och kram skumbanan xD

Kommentarer
Postat av: lisa

åh va gullig du är!

Om jag kunde pyssla så fint skulle jag jättegärna hjälpa dig, men allt jag gjorde var att skicka bilderna jag ville ha till annakubel.blogg.se. det är hon som har gjort jobbet. hennes är liknande och det var precis så jag ville ha det. så hon fixade det åt mig!

mina bilder är främst på min favvorperson! audrey hepburn. Jag googlade fram lite bilder bara.

Vad vill du ha på din header?

2008-09-18 @ 19:31:55
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: lisa

jajjemen!

vi hade snackat lite fram och tillbaka på bloggarna. och så nämnde jag bara att min desgin va så trist. så hon erbjöd sig! supersnällt! så jag bara mailade bilderna jag ville ha.



har du kollat in hennes blogg?

2008-09-18 @ 19:55:25
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0