hello!!

Hejj

Sorry jag har värkligen inte haft tid att blogga nu :/ ..
Som sagt nu är det den tiden alla blir sjuka speciellt förkylda, det braiga är att jag har inte blivit smittad .. Än.
Ajaa.

Innan discot var jag hemma hoss emme och vi skulle fixa pannkakor men det slutade typ med att
det bara var en äklig sörja .. Sen skulle jag gå hem och hämta pengar, och då upptäkte jag att jag inte hade
några nycklar och mamma eller pappa var inte hemma så då skulle jag altså inte komma in, för mina nycklar
är borta..Så då fick jag lite panik och ringde jag min pappa och han skulle inte komma hem förenst kl 10
så då satt jag där ute och typ 5 min senare när jag kollade på min mobil var den helt sönder!
läskigt!!..
sen gick jag till skolan och var där det  var as kul :) förutom att det var några som busplingade hoss en gammal
gubbe som plötsligt kom ut, jag och mina kompisar stod ute och man bah såg hur alla människor kom springande in och
skrek " Gubben kommer xD" så vi sprang såklart också in. Gubben gick in i våran skola jag kommer inte ihåg vad gubben sa direkt men typ skrek att han skulle döda och strypa ihjäl dom om han fick reda på vem det var  som busplingade..
Den gubben var typ dum i huvet. Och så var det några som blev träffade av sten i nacken,vissa säger att det var gubben som kastade och andra säger att det var ungdomar


Idag har jag jobbat för elektrulux home och delat ut flygblad, så det enda jag typ har sagt idag är
"Jätte fina erbjudanden från elektrolux" eller
"Fina erbjudanden "

och lite sånt.. sen åkte jag och pappa och lämnade in min telefon på lagning..
1 hel jävla månad utan min telefon, och som min låne telefon fick jag typ världens äldsta Motorola som man inte enns kan skriva på T9 med!! Aja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0