Lööördag ;)

Tjeena, Inatt sov ju Emelie, Ellen och Maags här vi hade typ skit kul. Vi började kvällen med en kebab sen bestämde vi  oss för att kolla på music and lyrics men då  gick inte playstaitonet att starta :/. Så vi kollade på jönsonligan ist, Haha
Maags var dynamit harry
Emelie var Van heden *
Ellen var Sickan. Och jag var typ ingen xD. Haha vi är typ inte normala alltid när det är 3-4 personer så bestämer vi vem av oss som är vem :D  I mean girls så var
Maags - Regina George
Emme - gretchen
Weiner
Jaag - Karen Smith
Haha
jag tänker inte berätta mer för sen är det bara pinsamt :D . Ajaaa

Idag känns det som om jag har städat hela dan fast jag har suttit vid datan hela tiden. Jag har bäddat min säng 3 gånger idag, fråga mig inte varför men jag tyckte den skulle vara perfect :D. Sen har jag bakat supergoda äpplemuffins.Sen skulle pappa åka och hämta min faster från österike. Så nu sitter mamma och pappa o äter middag ,Göö jag är typ äkta mätt. Snart ska jag äta efterätt, Vaniljglass med hallonsås mums :D
kramopuss jossaan

HEADER/DESIGN PÅVÄG :D :D :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0