Soo what ?

Hejj..
Fan jag har blivit smittad nu är jag också försklyd :/ nu sitter jag här och övar på mina spanska glosor, Har tappat bort min planering i spanska så jag vet inte vilka glosor jag ska öva på, klantig jag är. Haha jag har räknat ut att min blogg e typ ingen bra :D jag har aldrig många läsare eller inte heller så många som skriver komentarer, men ska nog sluta bry miig, Aja har inte en hunnit gå och köpa en mössa på H:M som jag vill ha, Och nu är det ju as kallt ute, och jag ser typ fan ut som jag vet inte vad ut när jaag går ut och mina öron blir äkta röda xD. Haha jag skriver typ om inget intressant.. En sak som inte tillhör något av det jag skriver men enligt Emme har jag världens sämsta självförtroende tror jag det heter. hon tycker att jag borde gå i en självförtroendekurs om det nu enns finns, okej nu märker jag att jag skriver om världens tristaste saker som ingen vill läsa om så jag pallar inte skriva nu. kram jossaan :D ♥


Kommentarer
Postat av: jayne

Hej på dej

Det tar lite tid innan man får upp besökarantalet. Jag hade en period med många besökare... men.. ja... då får man ligga i... hälsa på allt och alla... så... vill du få fler besökare så gå in och lämna kommentarer.

Kram

2008-09-15 @ 19:54:53
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

Hej på dej

Det tar lite tid innan man får upp besökarantalet. Jag hade en period med många besökare... men.. ja... då får man ligga i... hälsa på allt och alla... så... vill du få fler besökare så gå in och lämna kommentarer.

Kram

2008-09-15 @ 19:55:06
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

Hej på dej

Det tar lite tid innan man får upp besökarantalet. Jag hade en period med många besökare... men.. ja... då får man ligga i... hälsa på allt och alla... så... vill du få fler besökare så gå in och lämna kommentarer.

Kram

2008-09-15 @ 19:55:19
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0