Sorry för dålig update.

Heej. Som sagt har inte så mycket tid att blogga just nu men jag ska värkligen försöka göra det så ofta det går, Aja. Nu är det iallafall en Header/design på väg det ska värkligen bli kul att se hur den ser ut när den är klar för det är nämligen inte jag som gör den. Idag hade vi friluftsdag nästan hela dagen, vi hade bara en lektion idag och det var spanska. Vi 6or i skolan fick vara funktionärer på dom grenarna skolan hade fixat, Jag Maags, Emeli, Ellen och Behks stog vid en gren som typ hette bära vatten , den gick ut på att bära vatten i en plastmugg till en vattendunk och typ så mycket vatten som hellst. asså jag döör 6åringarna är så himla söta för alla är ju typ pytte små, de var en tjej som var ur gullig hon var mycket kortare än alla andra och hon hade glasögon och vaar supergullig :'D.

Jag skriver så ofta som det bara går och glöm inte att komentera, det är superkul med era åsikter . Kraam



Kommentarer
Postat av: Melina

godmorgon :)

2008-09-24 @ 10:16:39
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0