Studsmatta :D

Hellooo :D Idag har jag typ vart i skolan och med kompisar. Haha vet inte hur jag ska skriva det här men iaf det var en kille i min klass som typ hoppade från ett träd och så fastnade en pinne typ nära privata stället.. Så det typ blev äkta djupt sår så han fick åka in och sy. Ajj. Ajaaa men iallafall har jag vart med mina kompisar och typ hoppat studsmatta hela dan , nästan iallafall, fast sen kom M´s granne ut och sa att man inte fick hoppa 3 man böö okej?" !. Aja vi körde blindbock och hade tjock tröjan för ögat , haha vi hoppade runt där och alla såg ut som ninjor xD eftersom ingen värkar vilja göra en header/design till mig så undrar jag är det någon söötis som kan lära mig hur man gör :D
aja puss ska skaffa en blogg åt M nu
kraamar jossan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0