Tisdag :D

Hejjsan :P
Guud var jobbigt när man måste gå upp på morgonen,  står i pyamasen och kollar på den varma sängen
som bara står där och ser såå skön ut men nooo man måste värkligen gå upp för man har redan
vaknat lite för sen,.. Ja sån dag var det för mig, piss jobbigt. Men det gick bra iallafall,
hade typ
Matte - typ volym som jag inte fattar något
SO - Rymden eller nått :/
Spanska - typ olika saker hela tiden .
Gööö spanskan är typ piss jobbig hon ger oss nya läxor hela tiden .
från tisdag - torsdag alltid nya glosor
Torsdag- Tisdag nyya glosor såklart :/
Haha jag har typ redan glömt allt hon sa för 1 timme sen :s
Aja har det skönt nu så skriver jag nu lite mer inlägg senare. Igår hade jag typ skit lite Besökare. xD
Nu ska jag koka lite pasta ,,Höhöhö
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0