:D

Hej. sorry har knappt hunnit skriva i min blogg för jag har vart med mina
kompisar varje dag.Hahah det börjar värkligen kännas att nu börjar skolan.
Jag märker att ni kikar in på min blogg iallafall ,det kan ju kännas lite kul.

Shit jag har värkligen bli rädd för att cykla hem
nu på kvällarna eller kväll och kväll kl typ 9
när det är mörkt.Det jag är mest rädd för
är ungdomar haha det låter ganska töntigt men endå
tycker värkligen att det är läskigt att cykla förbi ett gäng med ungdomar.
Fast det konstiga är jag är inte rädd för tjejer utan bara killar :S
Haha då trampar jag på rejält.
Vad är ni rädda för?
kramar jossan

Kommentarer
Postat av: linnea

jag är mörkrädd :S

fin blogg!

2008-08-22 @ 15:03:08
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0