en dag i mitt liv xD

Heejsan :]. Kunde inte logga in på min blogg igår så då han jag inte skriva men nu får det bli ett litet inlägg iallafall.

Igår så var jag och min syrra på grönalund, egentligen skulle vi bara se Adam Tensta, Lazee och Mange schmidt.
Men som sagt känner vi en som jobbar där så jag fick gratis inträde och åkband :D .Haha jag e ju en
liten fegis så jag vågar åka allt utom uppskjutet och frittfall men Hannah försökte
få upp mig där endå men noo aldrig att jag åker frittfall.Sen kl 20:00
började konserten, såklart att jag stod längst fram men det var ju  typ inge folk där. Vi började att köa typ
fem min i 8 och vi kom endå längst fram, det var ju typ 200 pers där om inte mindre.
jag älskar typ  Extreme är iallafall min favortit :D den äger typ rumpa.
Jag fick lära mig en ny sak, medans vi stod i kö till att få våram fish and chips så
sa dom som stod  i kassan att dom har olika nivåer på olika åkattraktioner, som om man åker på
5:ans nivå i extream så går det typ piss snabbt och då åker man upponer,men om man åker 3;ans
så åker man typ ett halft varv.
där lärde jag dig något nytt va?
Kraam jossan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0