Hårleydavidson ;)

Heej! , det har hänt mycket sen jag sist har skrivit :D , Jag har varit och klippt mig hos frisören för första gången i mitt liv, hon klippte av allt mitt slitna och torra hår, Eftersom jag plattar det så mycket slits de ju ;) , jag klippte mig i salongen hårleydavidson som ligger på odenplan. Sen har jag varit hos läkaren, i sommras hade jag typ vita fläckar i mitt fejs, fy va det var fult. Men eftersom jag har blivit vit nu på vintern så syns fläckarna inte, Men jag ska ja tíll USA om 2 dagar så då räknar jag me att få lite färg och då kommer fläckarna synas igen :[, läkaren visste inte vad det va men jag fick något som jag skulle smeta in mitt fejs med :D.. Igår sov även Maggi och Emme hos mig, Vi gjorde det vanliga, Åt, Satt vi datan , Spelade playstation och snackade, Det vanliga..

Nu ska jag packaa! kan ni förstå om 2 dagar sittter jag på planet påväg till USA!!!!! , jag kan själv inte fatta det :D är så himla gllaaaaaaaaad, Ni som inte vet så ska jag åka till florida / Miami i 3 veckor, och bara ha det skönt :D. Fast det blir ju ganska jobbigt att mellan landa i Chicago i 6 timmar :/ men det får jag stå ut med.. Gissa att jag inte kommer att kunna sova imr, vi åker kl 7 på morgonen och planet går kl 10 från arlanda. Såklart måste jag hinna köpa en fruktmugg från arlanda, deet är liksom en traditon för mig ;) alltid en fruktmugg innan jag åker någon stans. Det blir också första gången jag åker utanför Europa.SPÄNNANDE SÄGER JAG :]  Jag tror att jag inte kommer blogga dom 3 veckorna jag är borta, men vi får se, om det finns internet nära ska jag såklart blogga. Och jag kommer också ta super mycket foton som ni i bloggen får se :). Nä nu blev det ett långt inlägg, som ni säkert inte orkar läsa, Nu ska jag inte skriva mer, Ni kanske märker att jag skriver lite konstigt men jag är ju såå nervöös, Okej nu är jag lite jobbig, nu ska jag sluta, Krraaaaaaaam Jossi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0