Infinity <33

Heej! sorry för dålig uppdatering i bloggen, men det får ni inte deppa över, jag skriver bara när jag har tid, annars blir det bara massa små, tråkiga inlägg, och de är ju inte kul.. Men iallafall. :D
Jag fick en tidig julklapp av våran granne :D det gjorde mig skit glad "jag fick ett presentkort på H:M! " det behövs värkligen nu, jag har inga kläder, så det blir lite shopping där och mycket shopping i USA :P. Fyfan snart kan jag inte sova längre på kvällarna för jag är så himla glad. Börjar värkligen få resfeber :D. Men inte nog med det. Ikväll är det disco i skolan, jag ska bara gå om mamma inte ska stå och sälja godis, annars går jag inte. Haha så är det!. Ikväll hoppas jag att Maggi kommer över och sover här, kanske en sista gång innan usa.Till er som undrar vart vi ska åka, så ska vi till Florida och miami, så jävla häftigt!, hoppas det finns mycket shopping där, är det någon som har varit i florida / miami som vet om det finns några billiga outlets och gå och stor handla i?,
Jag är också skit glad för att jag kunde ladda ner min favorit låt, Infinity - guru josh . Den har värkligen inte funnits på någon sida eller att köpa, inte som jag har hittat iallafall. Så jag hoppas den här kvällen blir skit kul, Om jag inte går på discot så stannar jag väll hemma och kollar på idol finalen, HEJJA KEVIN ! han är värkligen super bra och har det lilla extra. Jag tror om Alice vinner så får Kevin skiv kontrakt och det kommer gå bättre för kevin en vad det gör för Alice.. Jag har även blivit beroende av att spela The sims, när jag väl har börjat spela kan jag inte sluta, en annan orsak till mindre bloggande.. Dåligt josefin, jag vet, det är inte bra att sitta så mycket vid datan, men jag kan bara inte låta bli xD , Sorry för ett långt och oförståligt inlägg, men så blir det ibland.. Kramar Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0