Nya tag :D

Nä nu borde ni börja skriva lite komentarer, jag ser ju att ni besöker men inte komenterar :( , Aja..
Det har hänt en del sen jag skrev :D, jag ska skriva det lite kortare så slipper allt bli ett så jäkla långt och oförstårligt inlägg :]
Nu ska ni få veta 10 saker jag har gjort :D

1, Jag har firat julafton "lördags"
2, Min släkt har varit hoss oss " lördags"
3, Jag har blivit ägare till Guitar hero 3 ;D "lördags"
4, Jag har klarat medium på guitar hero :D "söndags"
5.Jag har hittat mitt minneskort till mobilen :D " söndags!"
6, Vi har städat hos emelie och ska få pengar.  " Tisdags!"
7, Jag har fotat en massa :D.  "alla dagar :D"
8, Jag har blivit klar med allt som vi ska göra i skolan den här terminen " tisdags "
9, Jag har övat att gå upp i brygga i soffan xD "Tisdags"
10, Jag har ätit 7 mandariner när jag kollade på  ugley betty, fick väldigt ont i magen xD
 "tisdags"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0