07/17 ?

Aloha! Idag har jag och Emelie vart i stan och typ chillat lite,Vi kollade också på störda skyltar i kungsan.Haha vissa var ganska sköna men andra var tråkigaa.

Skit samma idag skulle jag igentligen sitta i bilden på väg till
Liseberg men så blev det ju inte,Satans
Gothia cup xP Men imorgon ska
vi istället åka till kolmården ska bli riktigt kul,Jag och Emelie var
ju där förra midsommaren fast då spöregnade det ju,
får väll hoppas på bra väder imrogon.

Haha Emelie är ju lite störd och sitter och pratar i min mick och
leker typ att hon sitter på ett sjukhus och pratar i reseptionen eller någon
och om någon dockter Filofius :D " Oeill " vart får hon sina namn ifrån?
eller någon passient.Jag vet hon är ju inte klock.
Kramar Jossan


Sköön skylt  ©

                                                                                                 same here :P
                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0