Regn!!!

God morgon söta läsare!
Usch vad jag hatar regn, det lixom förstör allt på ett sommarlov!,slösar bort dom underbara soltimmarna timmarna man kan ligga på stranden typ allt sköönt.Men ibland kan det vara mysigt med regn iallafall,när man har några bra filmer och myckeet godis men det är så att jag inte har något av det så idaag är inte regn mysigt ett dugg.
Jag tror att jag ska åka till Kista med min kompisar idag och kanske gå på bio, det skulle värkligen vara kul :)
Kramar från Jossiii


Älskar diig bäästiis

Kommentarer
Postat av: MICKIS

Har du några bilder du vill ha på headern eller så? Så jag vet vad jag ska utgå ifrån?

Gör såhär; Släng iväg ett mail till mig ([email protected]) eller adda msn, gör som du vill!

Sen så berättar du om du har lite bilder eller så, typsnitt på texten, om du vill ha vissa färger osv. :)

2008-07-07 @ 13:47:29
URL: http://tjugofyrasju.blogg.se/
Postat av: Jossefiiinee

A jag har några bilder jag skulle kunna tänka mig att haa, jag mailar dig sen om det:)

tuuusen tack

kramar Jossefiiinee <33

2008-07-07 @ 14:28:28
URL: http://jossefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0