15/06 08

Heej!. Idag har vart en sån där barahasköntdag,sånna har jag ibland det innebär jag inte ska göra något jobbigt utan bara vara inne och chilla hela dagen , en typisk sommarlovs dag utan sol :). Fast nu vart jag tvungen att gå ut med Elsa "min hund" 1 timme. Jag passade på att ta med våran söta grannes hund. Då hade jag på att ha på mig mina fina nya skor men det skulle jag inte ha gjort, dom var för små och gjorde så jag fick ett jävla litet svidande skavsår så promenaden blev lite kortare men skit samma. Nu ska jag lägga mig i min sköna hammok och läsa lite frida och käka vatttenmelon mums <3
Hare bra :)



Skolavslutningsklänningen 08 ,  Skavsårsskorna :)




                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0