16/06

Hej. *pust* har just cyklat till Ellen och lämnat hennes byxor för hon skulle
visst ut och jogga i det här kalla vädret. En annan sak är ju att jag måste samla ihop lite pengar eller inte lite MYCKET pengar när jag ska åka till USA i vinter så jag frågade åldersgränsen som jordgubbsplockare haha jag vet det är löjligt men det värkar kul att sitta och plocka jordgubbar typ äta hälften av det man plockar men då skulle ja inte vilja sitta och plocka själv utan med en kompis :) så säg till om du vill plocka jordgubbar med mig. Det är också jäkla dåligt betald att plocka men vad finns det för andra sommarjobb i min ålder?. Föresten finns det lite kläder och assecoarer "ursäkta min dåliga svenska" Tex : Ray Ban Wayfarers hellst ett par svarta men vita är också fiint jag brukar baxa pappas ibland men han har ju den stora modellen så jag ser ut som en liten insekt.
Massa armband från Kyssjohanna "bilder kommer längre ner "
Nu kan jag inte skriva mer måste städa mitt rum i den lilla svinstian ligger mina nycklar gömda någonstans dom ska jag nu hitta
Kram Jossan




Armband text : Love, hope and faiht*   , Skit coolt halsband som liknar hörlurar,    Svart läderarmband
                      
 


Alla smycken är ifrån  Kyssjohanna
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0