18/6

HejHej. Nu har jag suttit och kollat på filmen "Littel miss sunshine" och tänkte på hur hemska barnen i den skönhetstänlignen ser ut dom ser ut som plastikopererade små barbie dockor och det är värkligen hemskt. Jag vet ju att det är en film men i vissa länder vill typ föreldrarna att deras barn ska se ut som plastikopererade barbiedockor.Kolla bara på tjejen i mitten hon kanske inte är sötast men hennes högsta dröm är att vinna en skönhetstävling om jag mins rätt , det tyckte jag var jätte gulligt om man gämför hur dom andra barnen såg ut. Föresten är det oftast inte barnen somm vill vara med utan att det är deras föreldrar som bestämmer.Annars var filmen skit bra,
Kramar Josefine






fortstättningen på samma inlägg:

men nu har jag tänkt efter dom gjorde det säkert bara
för en kul film för så ser väll inte såna där skönhetstävlingsbarn " äkta hängagubbenord" 
jag undrar? vet någon

kramar josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0