Hejhej!

Hej idag har jag inte gjort så mycket utan bara chillat,
så är det på sommarlovet man gör lixom ingenting
eller så är  det för mig iallafall. Jag har fått en låt på hjärnan som värkligen inte
kan försvinna jag har gott och sjungit på den låten " Body rockers - I like the way you move"
själv kan jaag inte så mycket av texten utan går bara runt och sjunger "I like the way you mooove "
Nu ska jag köra en HISS/DISS på skåderspelaren Brenda song, jag älskar värkligen hennes kläder på
bilden dom är värkligen helt underbara.
Hare bra kram Jossan <3


Sjukt fina kläder ,avundsjuk :)



Kommentarer
Postat av: Jossan

En solkar HISS, :)

2008-06-18 @ 17:10:56
URL: http://jossefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0