Tisdag

Hello! jag hann inte skriva i min blogg igår för mitt internet krånglar så det funkar bara iblan :/
Nu är det ju sommarlov och då har jag typ inget att göra på dagarna speciellt inte om det typ regnar eller blåser, det ända jag gör är att kolla på film och sitta vid datan :) annars är jag med mina kompisar. Det måste värkligen bli sol jag känner mig värsta vit. En sak jag har gjort är att jag har målat haha värsta konstnären jag är asså "noot" kan lägga ut lite bilder senare. Igår var jag och shoppade med mina kompisar i Stinsen.

Jag köpte ;

Munktröja: BikBok
Klänning: BikBok
Klackskor: Din sko

Kramar Jossi

Kommentarer
Postat av: Josefine

Någon som läser min blogg?

2008-06-26 @ 19:00:29
URL: http://jossefiiinee.blogg.se/
Postat av: ellen proppellen

men jossan har du inte fattat att stinsen verkligen inte är bra<3

2008-07-02 @ 21:02:07
URL: http://ellenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0