Vad är ett sommarlov utan sommar?

Hej, en sak jag har suttit och tänkt på är att varför finns det bara
vännskaps armband,halsband ringar mm för 2 stycken halsband?,,.Haha det var bara en liten dum tanke jag fick. Aja jag ska visa lite saker som jag vill
köpa men allt kostar ju ganska mycket. Men jag kan väll alltid önska mig .Jag har inte så mycket att skriva idag för jag har inte gjort något tyyp. Nu ska jag gå och hoppa studsmatta hos våra grannar jag ska fota lite bilder när jag hoppar.


Här kommer lite bilder

Armband från kyss johanna
Med texten " I love you"
Armband från kyssjohanna

Vännskapsband samma stil som armbandet.



Skit snyggt halsband från Kyssjohanna



Jag vill värkligen stor shoppa på den hemsidan.
Kramar Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0