55 dagar kvar :D

Hej, Inatt sov Maggi, Emeli och Ellen hoss mig, vi hade skit skojj kollade lite på teve och mest snackade. Vi hade lite krig med whiteboard pennor,Jag prickade typ hela Ellen :D.Emeli satt mest och filmade och as garvade åt oss .:D. Men som sagt vi är ju inte fullt normala

Jag tror att jag ska börja blogga mycket igen :D . jag har nu fått en Kamera så det blir mycket bilder, glöm inte bort att skriva komentarer till mina inlägg :'D .

I lördags var jag på fest hos Amanda.Man skulle typ vara utklädd och jag var en vampyr :D. Heheh det hände en skit läskig sak som dom hade planerat, vi var ensamma i lägenheten och hade kul, sen så sa hon att vi skulle hämta läsk i deras källare, Hennes pappa hade ringt innan och sagt att han var där nu, fast då hade hon typ fejkat och låsass att det var någon annan, sen gick vi ner i källaren jag vet inte riktigt vem som gick längst fram men jag tror det var Emelie, iaf så var det två
dörrar som var öppn, när Emelie Kollaade in så stack Amandas pappa ut huvudet genom dörren och han hade en scream mask på sig :s. Alla sprang upp och skrek. Vi ställde oss vid dörren och kollade ut genom små hål och utanför stod han och drog o bankade i handtaget. Vi trodde först det var ungdomarna som stod utanför huset men de var det inte.. Amanda
 öppnade dörren och ba typ neej och skulle dra för dörren men sen drog han upp dörren. Haha jag och emme låste in oss på dörren och skrek :D. Men sen tog han av sig masken .. De var iallafall skit läskigt. :D
Kramar Jossi

Kommentarer
Postat av: ella

ha en bra kväll=)

2008-10-28 @ 16:46:49
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

va kul :) börja blogga mkt!

2008-10-28 @ 17:06:13
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0