All last summer

Hej hopp :D  Jag har inte kunnat vara inne på data, jag var nämligen hoss min farfar på landet. Igentligen skulle jag bara vara där på lördagen och jobba i trägården men sen så ville jag gå på marknaden och träffa mina kusiner så jag stannade där en natt :D. Göö hatar värkligen vädret som det var idag.REGN Regn blåst och mer regn :(  men vi gick på marknaden endå, mina pytte kussiner som snart fyller 3 "de e tvillingar" dom ville åka karusell och vet ni jag trängede in mig i en av dom pytte små bilarna som åkte runt runt och runt, hehe super kul. :D .. Nu sitter jag och kollar på Mama mia the movie på datan den är ju underbart kul , garvar som fan i början av dancing queen låten, hahaha det är ju super kul . Iallafall så var jag och mina kompisar på bio i onsdags och såg mama mia för andra gången, den kvällen skulle det såklart vara pensionärskväll,haha typiskt. :D ..Nu ska jag kolla om filmen barnhemmet finns på hemsidan där jag kollar på film på och isåfall ska jag se den nu om det funkar .och om jag vågar.  kramar <3


Copyrigt Josefine,S ©

Kommentarer
Postat av: sex4life

besök gärna oss =))

2008-10-06 @ 15:31:18
URL: http://sex4life.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0