Erbjudanden :D


Hejjsan,! igår var de disco i skolan, som var ganska trist ibörjan men sen på kvällen blev det mycket roligare :).
Sen sov jag hos emme, Haha såklart ska jag alltid ligga breve Maggi och klia henne på armen tills hon somnar, så gullgt fast ganska jobbigt :D ,sen låg jag hela natten och kollade på simpsons.det var inte så smart för jag skulle jobba idag. Om ni någon gång ser en mäniska med gul jacka som går fram till personer och smilar sträcker fram ett reklamblad och säger erbjudanden :D så är de säkert jag, hahah typ de gör jag varje helg. A nu ska jag äta lite glass och skriva bdb, kramaar

Kommentarer
Postat av: stina

jamen tack detsamma ;)vilken mysig gård din farfar hade!

2008-10-12 @ 14:31:14
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: Emilia Eriksson

söt blogg du har gumman!

2008-10-13 @ 18:55:44
URL: http://coolaemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaag veet älskar stället :D

2008-10-13 @ 19:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0