Midsommarafton!

Hej!. Det var för exakt 1 år  sen jag började blogga mycket!. Det var för att jag skrev ett litet kort inlägg och en bild, plötsligt rullade det in kommentarer och jag fick flera besökare!. Jag fick snabbt upp känslan hur kul de var att blogga. Sen blev det allt mer o mer inlägg. Men besökarna minskade, och jag bytte domän till devote. Där gick det si sådär, men jag tycker fortfarande det är mycket roligt. Och därför så tänkte jag att det var exakt idag för ett år sen, så då ska jag byta tillbaka till blogg.se och jag hoppas det går bra för min blogg :). Så skriv gärna en komentar så blir jag mycket glad :D. Kramar


Efter den här bilden rasade det in komentarer :)
(tyckte jag då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0